امیرحسین تپلامیرحسین تپل، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
مامان مریم مامان مریم ، تا این لحظه: 40 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
بابا مهدی مهربان بابا مهدی مهربان ، تا این لحظه: 43 سال و 4 روز سن داره

بهانه قشنگ ما برای زندگی

بدون عنوان

1393/12/19 0:42
نویسنده : سلیمانی
605 بازدید
اشتراک گذاری

باز هم موی مرا                      مادرم شانه زده

روی پیرهن من                       نقش پروانه زده

مادرم داده به من                    کیف زیبای مرا

هست امروز قشنگ                همه چیز و همه جا

پدرم باز م------را                  میسپارد به خدا

میکشد بر سر من                دست پر مهرش را

روی لبهای همه                   خنده مهمان شده است

موقع رفتن من                     به دبستان شده است

عزیزم این شعر از کتاب اول دبستانه تصمیم گرفتم از این به بعد شعرهای کتاب اول دبستانتو که در آینده ای نچندان دور خواهی رفت در خانه زمزمه کنم تا یاد بگیری

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)